Halaman

Isnin, 18 Januari 2010

Mohon Sumbangan Dana

Assalamualaikum..salam motivasi.

InsyaAllah saya dan rakan-rakan dalam proses mengumpul dana bagi menampung kos projek proses ayam segar yang akan bermula pada pertengahan bulan Februari 2010 untuk membantu keluarga En .Rusli di Kg.Kaabah Machang Kelantan yang berada pada tahap kemiskinan tegar.

Anggaran kos adalah hampir RM 3000 yang mana meliputi pembelian alat pengasing bulu ayam,simen,kayu dan beberapa perkara lagi.InsyaAllah saya akan detailkan kemudian.

Sehubungan dengan itu,saya dengan rendah hati meminta jasa baik dato' datin,tuan/puan,sahabat-sahabat yang bekerja dan ingin memberi sumbangan setakat kemampuan yang ada,saya sangat-sangat bersyukur kepada ALLAh S.W.T dan terima kasih banyak atas sumbangan tersebut.

Saya akan maklumkan berita terkini berkenaan projek ini di dalam blog ini pada masa akan datang.Saya juga mengalu-alukan sumbangan dan juga zakat untuk keluarga En.Rusli daripada NGO dan badan berkanun serta orang persendirian.InsyAllah setiap sumbangan anda,Allah S.W.T akan menggandakan pahala di sisiNya .

Sebarang sumbangan boleh disalurkan melalui akaun berikut:

1.Bank Islam - 03045020098601 ( atas nama :Raja Mohd Izani Raja Ismail)
2.Sebarang transaksi sila maklumkan kepada saya - 0196145154 (Cikgu Izani)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Alunan Penyejuk Hati