Halaman

Sabtu, 24 Oktober 2009

Rahsia Membuat Jeruk Terbongkar !!


Apa yang akan terjadi pada lidah anda apabila melihat gambar diatas ? Sudah tentu kecur liur dibuatnya.

Jeruk buah begitu sinonim dengan masyarakat Malaysia. Antara negeri pengeluar jeruk adalah negeri Pulau Pinang.Kalau pergi melancong ke sana..tidak lengkap jika tidak membawa pulang buah tangan beg-beg plastik jeruk buah yang pelbagai.




Akan tetapi tahukah anda rahsia dan formula membuat jeruk buah yang hebat begitu ..!!
Mungkin anda tertanya-tanya..betul ke formula ini menjadi?
Atau ada ker mereka nak berkongsi petua meraka secara mudah ?

Anda tidak perlu bimbang , saya sendiri telah berguru secara teori dan praktikal dengan pengusaha bumiputera jeruk buah yang juga berasal dari Pulau Pinang yang mana telah mengusahakan industri ini lebih 20 tahun.
Mungkin anda masih tertanya-tanya mengapa saya perlu dedahkan formula ini ?

Saya lebih cenderung untuk berkongsi ilmu walau dengan sesiapa sahaja.Saya juga mahu anda sebagai penggemar jeruk buah mengetahui secara lebih jelas apakah bahan yang digunakan bagi mengelakkan keraguan yang timbul.Memandangkan sekarang ini banyak isu halal haram dalam pemprosesan makanan dipertikaikan dan dibongkarkan serta dari sudut kesihatan.


Apa yang penting pada saya ialah bagi penggemar jeruk buah pastikan anda membeli jeruk buah yang kandungannya halal serta dapatkan daripada pengusaha muslim.Sepanjang pengalaman saya membuat sendiri jeruk buah , saya mendapat pengalaman yang pelbagai dan hasil yang diperoleh amat memuaskan hati.Formula yang saya belajar dan praktikkan ini membuahkan hasil sebagaimana diharapkan.


Bagi memenuhi hajat untuk menjadikan impian anda menjadi kenyataan..saya telah menulis sebuah manual Formula Rahsia Membuat Jeruk Buah yang mana terkandung didalamnya pelbagai input untuk anda menghasilkan sendiri jeruk buah yang berkualiti . Malah anda juga mampu untuk menjadikannya sebagai hasil pendapatan sampingan yang lumayan.


Bagi yang berminat boleh mendapatkan segera E-Book Formula Rahsia Membuat Jeruk Buah dengan kadar harga RM 10 sahaja.E book ini akan dihantar melalui email anda.

Anda boleh bank in RM 10 ke akaun berikut :
CIMB : 12150080111526 atas nama RAJA MOHD IZANI RAJA ISMAIL
Setelah transaksi dibuat ,sila HANTAR maklumat berikut :
1. Nama Anda
2. Tarikh & Masa transaksi
3. Alamat email- untuk tujuan penghantaran e book ini.


Sila hantar ke 019-6145154.
Pengesahan akan dibuat dalam masa 24 jam setelah transaksi dibuat.
Sebarang pertanyaan boleh diajukan melalui email:


" Usah bazirkan masa dengan termenung sahaja tanpa menghasilkan sesuatu yang produktif. Ayuh bangkit dan mencuba merebut peluang ini kerana negara kita tidak pernah kehabisan buah-buahan melainkan berlakunya lambakan di merata-rata tempat "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Alunan Penyejuk Hati