Halaman

Isnin, 14 Disember 2009

Akan Datang Menemui Seluruh Rakyat Kelantan 2010..!!

Al-Hamdulillah..syukur ke hadrat Allah S.W.t pada 13 /12/09 saya bersama dua orang sahabat telah mengisi borang permohonan untuk menubuhkan sebuah NGO yang berkonsepkan motivasi dan pembinaan insan.

Badan NGO ini telah diberi nama sebagai "Persatuan Akademi Motivasi Insan Kelantan"(TEAM BINA INSAN) yang mana keanggotaan penaja terdiri daripada ahli yang begitu komited dan iltizam dalam bidang motivasi dan pembinaan insan.InsyaAllah ..mengikut kata pegawai yang menguruskan permohonan semalam..mungkin awal atau tengah bulan satu 2010 persatuan ini akan diiktiraf dan mendapat pengesahan.

Dikesempatan ini juga saya selaku Presiden Penaja Persatuan Akademi Motivasi Insan (Team Bina Insan) ingin mengucapkan ribuan terima kasih atas sokongan orang-orang kenamaan,tuan-tuan guru yang bersedia berkongsi pengalaman,Ustaz Asri selaku Penasihat persatuan ini,sahabat-sahabat AJK yang bersedia memberi komitmen dalam perjuangan ini,ibu bapa dan seluruh warga yang terlibat.

InsyaAllah saya akan susuli dengan mewar-warkan perkembangan persatuan ini dan akan membuka keahlian kepada mereka yang bersedia menempuh jalan perjuangan ini semata-mata kerana Allah.

Bagi yang pernah mengikuti ceramah saya dan berminat untuk menjadi failitator terutama para lepasan universiti atau masih belajar di universiti , saya mempersilakan dengan segala hormat untuk turut serta.

Akhir kata,salam motivasi dan jangan lupa ambiklah satu sudut masa tidak kira sebelum tidur atau bila-bila untuk sama-sama "One Minute For Yourself" sempena tahun baru maal hijrah.

Wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Alunan Penyejuk Hati